ICT-helpdesk

Centraal aanspreekpunt

Onze ICT-helpdesk fungeert voor u als centraal aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Bij het contact met onze ICT-helpdesk krijgt u altijd een van uw vaste contactpersonen uit uw eigen klantteam. Dat werkt wel net zo makkelijk.

Single point of contact

We werken voor u als ‘single point of contact’: als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere (ICT-)leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze helpdesk in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. De helpdesk bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.

REMOTE SUPPORT

Op welke locatie u ook werkt, we kunnen u op afstand ondersteunen.

Download de Entris Remote Support Tool (klik op de button). Onze helpdesk zal u verder instructies geven voor het gebruik.

De ICT-helpdesk van Entris is bereikbaar onder het telefoonnummer 0318-439410.

medewerker achter laptop bekijkt dashboard
Eigen klantteam
Bij Entris krijgt u uw eigen klantenteam als aanspreekpunt. Ervaar hoe de gebruikerstevredenheid toeneemt!
Heldere afspraken

Heldere afspraken en korte responstijden

Onze serviceorganisatie is op basis van ITIL ingericht, maar werkt pragmatisch. Uiteraard leggen we alle afspraken voor ondersteuning vast in heldere afspraken, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is. Met onze ICT-helpdesk wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan. Graag laten we u verder kennis maken met ons team in een persoonlijk gesprek. Neem vrijblijvend contact met ons op.
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren