Betrokken ICT partner

Entris BV is een landelijke opererende ICT-dienstverlener, gevestigd in Ede. Sinds de oprichting in 2001, beheren wij de ICT-omgevingen van MKB bedrijven en non-profitorganisaties. Ons team van gedreven en vakkundige medewerkers zet zich dagelijks in om verschil te maken voor onze klanten. Een maximaal klantresultaat en een optimaal werkklimaat staan in onze organisatie voorop.

Eigen klantteam

Uw eigen klantteam

Om een optimale service te krijgen als klant van Entris wordt er gewerkt met klantteams. Een klantteam is een groep engineers (3-5 engineers) die verantwoordelijk zijn voor hun eigen klanten. De klant kan ook rechtstreeks bellen met het klantteam, waardoor er door de engineer direct gestart kan worden met het verhelpen van een eventueel incident. Hierdoor zijn de communicatielijnen kort en de oplostijd is afgestemd op de behoefte van de klant.

‘Eigen klantteam’

‘Direct contact’

‘Direct support’

‘Betrokken’

Professionele support

“Wilt u ook een eigen klantteam als aanspreekpunt? Ervaar hoe de gebruikerstevredenheid toeneemt!”

Klantbezoek door klantteam

Een klantteam brengt in het begin ook altijd een bezoek aan de klant om zo een goed beeld te krijgen van de business van de klanten, waardoor de inschatting van de prioriteiten is afgestemd op de business. Soms kan het zo zijn dat een printer een cruciale rol in het bedrijfsproces heeft, waardoor de prioriteit hoger zal zijn bij het oplossen van een incident. Door het bezoek kent de klant ook de ‘eigen’ engineers, wat de communicatie bevordert.

Werkzaamheden klantteam

  • Een klantteam is volledig technisch verantwoordelijk voor de klant, dus dit geldt voor incidenten, changes, problems en projecten.
  • Een klantteam is een volledig zelfsturend team onder de verantwoordelijkheid van een teamleider.
  • Het klantteam stelt tevens het verbeterplan op welke bij de Service Level Rapportages wordt meegeleverd.
  • De klantteams zullen regelmatig bij de klanten op locatie zijn om de gebruikerstevredenheid te monitoren en waar nodig zaken aan te passen om de tevredenheid te verhogen.

Referenties waar wij trots op zijn!

“Zonder netwerk ligt alles stil bij ons. Sterker nog: als onze ICT-omgeving niet functioneert, hebben ook onze klanten daar last van. Om dit adequaat op te lossen, heeft Entris een uitwijkvoorziening gerealiseerd. Elke dag worden alle data en applicaties gebackupt op een externe server in een datacenter.”

Eric-Jan Mostert
Manager financiën en ICT, Kiwa CMR

“Al tijdens het offertetraject dacht Entris actief met ons mee. Meerdere oplossingen werden aangereikt. Deze pro-activiteit spreekt ons erg aan omdat ook wij ook op eenzelfde manier communiceren met onze klanten.”

Co Stouten
Directeur Stouten & Wijnen, Stouten & Wijnen

Back office team

Backoffice en SLA-management

Naast de klantteams hebben we binnen Entris een ‘backoffice’ team. Dit team verzorgt het beheer van de datacenters en assisteert de klantteams met kennis.

Naast de klantteams zijn er de accountmanagers en servicelevelmanagers die de contractverantwoordelijkheid dragen voor de klanten en nauw samenwerken met de klantteams om de dienstverlening richting de klanten te borgen. De servicelevelmanager zorgt bijvoorbeeld voor de communicatie bij een grote verstoring (prio1) waardoor het klantteam zich volledig kan focussen op het technisch oplossen van het probleem.

Kennisoverdracht tussen de klantteams vindt regelmatig plaats tijdens het algemeen technisch overleg en daarnaast kan het  voorkomen dat een engineer bij een ander team aansluit i.v.m. vereiste specifieke kennis, die dan direct wordt overgedragen aan de engineers uit het team van de klant.

De voordelen van een klantteam

  1. Directe communicatie tussen klant en engineers: snelheid en geen ruis bij het aannemen van meldingen.
  2. Klantenkennis door het team: een klantteam kent de eigen klanten zeer uitgebreid (betere inschatting prioriteit).
  3. Het oplossen van meldingen gaat sneller.
  4. Onze engineers zijn betrokken omdat ze u als klant en uw proces kennen. Wel zo leuk voor het werkplezier!

Uw doelstellingen

Met het oog op u

Slim ICT beheer gaat voor u niet zozeer over wat innovatief en grensverleggend is. Tenzij dat voor u een doel op zich is. Belangrijker is de vraag hoe u een ICT omgeving kunt creëren en beheren die u op lange termijn ondersteunt. Die meegroeit of meekrimpt, die zich kortom mee ontwikkelt. Als daar nieuwe oplossingen voor nodig zijn, passen we die graag toe. Maar alleen als ze bijdragen aan het behalen van uw organisatiedoelstellingen en ze de gebruiker achter zijn bureau, thuis of onderweg helpen om beter te presteren!

Nauw betrokken

Om dat te realiseren, zijn we graag nauw bij uw organisatie betrokken. Op managementniveau, om te weten met welke ontwikkelingen u te maken hebt en deze proactief te vertalen naar ICT oplossingen. Maar ook op operationeel niveau, om gebruikers optimaal te kunnen ondersteunen. Partnership noemen wij het, en daar kunnen we alleen gezamenlijk invulling aangeven. Op die manier werken we met bedrijven en non-profitorganisaties samen.

Doelstellingen klant
Logo Lagarde Groep

Lagarde Groep

Entris is onderdeel van Lagarde Groep. Lagarde Groep bestaat uit Lagarde, Blankestijn Beveiliging, Entris, Escron en Excellis. Met betrokken medewerkers leveren wij een positieve bijdrage aan uw doelstellingen. Door een integrale aanpak van ICT, communicatie en beveiliging, zorgen we ervoor dat u veilig en toekomstgericht kunt werken.

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren